شهروند- در بخش سوم معرفی مهمانان کنفرانس زنان تیرگان به معرفی خانم ها فی ارجمندی و فریال گواشیری خواهیم پرداخت. فی ارجمندی در حال حاضر رئیس H2 Wellness ، مشاور Study Tracks و mimic می باشد. پیش از این، فی مدیر عامل شرکت NantMobile بود که مدیریت سه شرکت تلفن همراه را بر عهده داشت. قبل از پیوستن به Nantmobile، فی مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Vodafone xone بود، جایی که او با موفقیت توانست Vodafone xone را در سیلیکون ولی راه اندازی کند و آن را تبدیل به مرکز تولید جهانی گروه وودافون و نام تجاری بتا برای مصرف کننده وودافون در بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و مصر کند.

در همان زمان، فی رهبری معاملات وودافون را بر عهده داشت، رئیس بنیاد آمریکایی وودافون و همچنین عضو هیئت مدیره گروه  وودافون در آمریکا بود. قبل از ورود به وودافون، فی بنیانگذار و مدیر عامل سه شرکت تازه تاسیس L3 Technology، Mobidia و mimic بود. او تاکنون ۱۲ ثبت اختراع داشته است. در سال ۲۰۱۴، او توسط San Francisco Business Week  به عنوان یکی از با نفوذترین  رهبران کسب و کار زن در سیلیکون ولی نامگذاری شد، و در سال ۲۰۰۶، منتخب دریافت جایزه ی Top 40 Under 40  ونکوور شد که به رهبران برجسته در رشته های مختلف ارائه می شود.   در سال ۲۰۰۷، او نماینده ی کانادا در حوزه ی فن آوری و نوآوری در کاخ سفید بود.

ششمین مهمان این کنفرانس فریال گواشیری است. فریال گواشیری  به عنوان دستیار شخصی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خدمت کرده است.

فریال گواشیری فعالیت های سیاسی خود را در بخش برنامه ریزی در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری سناتور باراک اوباما در شیکاگو در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد. پس از انتخابات، او در شورای امنیت ملی  NSC به عنوان مشاور ارشد بن رودز، مشاور معاون امنیت ملی، منصوب شد. سپس، او به عنوان مشاور ارشد رئیس ستاد و مدیر بازدیدکننده در شورای امنیت ملی خدمت کرد. در این مقام،  او در برنامه ریزی سفرهای خارجی باراک اوباما و نظارت بر بازدیدکنندگان سران کشورهای خارجی از کاخ سفید کمک و فعالیت کرد. پس از پنج سال خدمت در شورای امنیت ملی، او به عنوان دستیار و کمک شخصی رئیس جمهور باراک اوباما در سال ۲۰۱۴ منصوب شد. خانم گواشیری مدرک لیسانس علوم سیاسی خود را از دانشگاه کالیفرنیا ، ایرواین،  دریافت کرده است.