شهروند- بلندگوی هوشمند یکی از پرطرفدار ترین ساخته های تکنولوژی حال حاضر دنیا در آمریکاست و کمپانی های بزرگ مانند اپل ، گوگل و آمازون در تلاشند تا در یک رقابت تنگاتنگ به شیوه ای این تکنولوژی روز دنیا را بهبود بخشیده و در شکل ها و قابلیت های متفاوت به بازار عرضه کنند.

بلندگوهای هوشمند مانند همه ی بلندگوها هستند با این تفاوت که با شما صحبت می کنند و یک سری کارهای روزانه را به فرمان شما انجام می دهد. فقط کافی است که یکی از این بلندگوها را در خانه داشته باشید و آن را به اینترنت پرسرعت خانه متصل کنید.

یکی از انواع این بلندگوهای هوشمند متعلق به کمپانی گوگل است که با عنوان بلندگوی هوشمند Google Home به تازگی وارد بازار کانادا شده است. اگرچه این بلندگو نسبت به همتای خود در آمریکا نواقص بسیار زیادی دارد و باید آپدیت شود، اما تا همین جا توانسته است نظر علاقمندان به تکنولوژی را به خودش جلب کند.

نسخه ی کانادایی این بلندگو به دو زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی، مجهز است و برای افرادی که با نرم افزار Siri آشنایی دارند بسیار جذاب است که این بلندگو را در خانه داشته باشند اگرچه ممکن است فعلا تعداد پاسخ های “نمی دانم” که از این دستگاه دریافت می کنید خیلی بیشتر از Siri باشد.