شهروند- آزاده داودی: دکتر نایجل مارک فپس، در ناحیه جورج تاون انتاریو، به اعتقاد خودش روشی بسیار خلاقانه  و عجیب را برای معرفی خودش به بیماران انتخاب کرد. این روش معرفی باعث شد روز دوشنبه در دادگاه حاضر شده و برای این روش متهم به آزار جنسی ۸ بیمار و ۳ کارمند زن گردد.

این دکتر که از سال ۱۹۸۵ به طبابت مشغول است به گفته ی خودش برای ارتباط بیشتر با بیمار و شناساندن خودش عکس های کاملا برهنه و نیمه برهنه اش را به بیماران نشان می داد!  این ادعایی است که در آخرین مکالمه اش با یکی از بیماران که شاکی پرونده است صورت گرفت.

این بیمار که نامش فاش نشده است حدود ۲۰ سال به این دکتر مراجعه می کرد بار آخر با دیدن عکس های لخت دکتر فپس هراسان از مطب خارج شد و دیگر به مطب وی باز نگشت. بعد از تشکیل پرونده و شکایت این بیمار کاشف به عمل آمد که وی در این تجربه تنها نبوده است و افراد دیگری هم مانند او با دیدن عکس های نیمه برهنه و کاملا برهنه این دکتر  مورد توهین و آزار قرار گرفته اند. این بیماران می گویند که عکس هایی که روز دوشنبه در دادگاه به عنوان ضمیمه پرونده به آنها نمایش داده شد آنهایی نبوده اند که این دکتر به آنها نشان داده است.

این دکتر در تمام مدت دادگاه سر به زیر داشت و سکوت کرده بود. او هم اکنون به دلیل نوعی بیماری طبابت نمی کند و به دلیل عدم داشتن شرایط کافی برای حضور در دادگاه و شهادت دادن، دادگاه وی تا اکتبر ۲۰۱۷ به تعویق افتاد.