شهروند- آزاده داودی: بانک CIBC و فروشگاه های زنجیره ایLoblaw  بعد از ۱۹ سال به قرارداد مالی خود با نام PC Financial  پایان می دهند. بانک CIBC می خواهد تا بانک مجازی خود را با نام Simplii Financial از اول نوامبر ۲۰۱۷ راه اندازی کند. قرار است Simplii Financial خدماتی را که قبلا توسط PC Financial به مشتریان ارائه می شد ارائه دهد و رئیس بانک CIBC وعده داده است عملیات انتقال اطلاعات به بانک مجازی جدید به آرامی انجام شود و هیچگونه تغییری در شماره حساب ها، وام ها و سپرده های بانکی انجام نشود.  همچنین خدمات کارت های اعتباری Master Card که توسط PC به مشتریان ارائه شده بود و امتیازات خرید آنها دست نخورده باقی خواهد ماند.

بانک های مجازی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به دلیل ارائه خدمات بانکی بدون دریافت هزینه و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند که بسیاری از مردم به آنها روی بیاورند.

بانک Tangerine یکی دیگر از بانک های مجازی است که زیر نظر بانک Nova Scotia اداره می شود و یکی از رقبای سرسخت بانک PC Financial به شمار می رفت. بانک PC هم اکنون حدود ۲ میلیون مشتری دارد که قرار است بدون کمترین تغییراتی به بانک جدید Simplii منتقل شوند.