در ماه نوامبر، شاهد نمونه ای از همراهی و همکاری های مردمی در اقصا نقاط دنیا از جمله کانادا هستیم. در این ماه مردان و زنان در سراسر دنیا برای بالا بردن آگاهی عمومی درخصوص بیماری های شایع نزد مردان از جمله سرطان های پروستات، بیضه، و ناراحتی های روانی، به جمع آوری کمک های مالی برای پشتیبانی از پژوهش ها در این زمینه،  می پردازند.

در این خصوص  آقایان با گذاشتن سبیل، راه پیمایی، اطلاعیه و بیل بورد، حمایت خود را نشان می دهند.

 

و اما موامبر چیست؟

یکی از راه های ممکن برای داشتن جامعه ای سالمتر، شادتر و با عمری طولانی  شرکت در برنامه ها و مناسبت هایی است که ضمن اطلاع رسانی، جمع آوری کمک های نقدی، همراهی و درک بیشتر بیماران و رسیدن به کشف، درمان و مداوای بیماری ها از جمله سرطان و در آقایان سرطان پروستات است. و این همان موامبر است. گرچه  از دیگر موارد قابل ذکر مورد توجه این ماه سرطان بیضه و همچنین موضوع سلامت روانی و افسردگی است، تا آنجا که می توان به آمار ۱ نفر از ۱۰ نفر مرد که در طول زندگی خود تجربه جدی افسردگی دارند، اشاره کرد و همچنین ۳ نفر از ۴ نفر خودکشی ها مربوط به مردان است.

سرطان پروستات رایج‌ ترین بیماری در مردان محسوب می ‌شود و در دنیا دومین علت مرگ و میر بعد از سرطان ریه به شمار می ‌آید.

بی شک بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علائم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسائل مالی به عمل آورد تا شخص مبتلا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برایش پیش می آید، لااقل دغدغه های مالی نداشته  باشد.

و به خاطر داشته باشیم که در زمان سلامتی کامل می توان از این شانس (اخذ بیمه بیماری سخت) در این خصوص برخوردار شد.  بیاییم در صورت ابتلا به  سرطان  از جمله سرطان پروستات  و سکته قلبی، سکته مغزی،  بیماریهای آلزایمر و پارکینسون و مواردی دیگر از بیماری های سخت [که تا به امروز تا سقف ۳۲ مورد (با توجه به سن) معاف از مالیات تا سقف ۲ میلیون دلار می باشد] خود را برای طول دوره بیماری و مداوا از جهت مالی  محافظت کنیم و موجب  آرامش و آسایش خود و عزیزانمان باشیم.

 

برگرفته  از :

  Movember Foundation  و   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com