آیا زندگی فقط همین لحظه است؟

باید گفت در اخذ بیمه عمر، ابتدا احساس و بلافاصله منطق اثرگذار است. احساس از آن جهت که فکر داشتن چنین بیمه ای نیازمند وجود عشق است، باید کسی را دوست داشت و بهتر بگویم آینده زندگی فردی باید آنقدر برایمان مهم باشد که بخواهیم شرایط زندگی وی را پس از خودمان تامین نماییم. نکته عقلانی آن هم در ایجاد شرایط رفاهی برای عزیزانمان است. خوشبختانه به برکت اطلاع رسانی های خوب در این زمینه، “بیمه”، موردی ناشناخته و غریبه برای افراد بشمار نمی آید و شاید مشکل فقط آنجاست که برخی از ما هنوز تا اجباری نداشته باشیم نسبت به گرفتن چیزی و حفظ آن به سختی واکنش مثبت نشان داده و به سختی به سمتش گام برمی داریم.

بیاییم با هم راحت تر به داستان نگاه کنیم. در نظر بگیریم خانواده ما ۳ نفره است، یا مستاجریم و یا صاحب خانه از مدل کانادایی اش، به این معنی که به بانک بدهکاریم. فرض کنیم از این ۳ نفر، ۲ نفرمان کار می کنیم. ما دو نفر زندگی را با هم اداره می کنیم. فکر می کنید اگر من به عنوان یکی از افرادی که در تامین زندگی نقشی داشته ام، به هر دلیلی از دنیا بروم، خانواده ام چگونه کمبود درآمد مرا جبران می کنند؟ یا اگر جوان بوده ام و قرار بوده در کنار همسرم پس از چند سال خانه ای خریداری کنم، حالا وضعیت همسرم چه خواهد شد؟ باید اضافه کرد که این ماجرا زن و مرد نمی شناسد و در دنیای امروز هر دو به یک اندازه در امور اقتصادی زندگی سهیم هستند، بنابراین حذف هر کدام از شخصیت های بالا می تواند روند معمول زندگی را بر هم زند.

بیمه های عمر به شکل ترم های ۱۰ ساله ، ۲۰ ساله و ۳۰ ساله قابل تمدید و تبدیل به ترم ۱۰۰ ساله و نیز بیمه تمام عمر سرمایه گذاری با افزایش نرخ در طول زمان و با نرخ ثابت وجود دارند.

بیمه تمام عمر با پرداخت سریع در زمان های مشخص ۱۰ ساله و ۲۰ ساله و تمام پوشش و همچنین گارانتی دریافت پول در صورت نیاز، از دیگر شکل های این بیمه است.

لازم به ذکر است در تمام بیمه های ذکر شده می توان به آن بیمه های کمکی نیز اضافه کرد، به عنوان مثال: عدم پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی، دریافت حق بیمه در صورت تصادف و یا قطع عضو، پوشش برای فرزند فرد بیمه شده، شکستگی استخوان و …

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com