در پاسخ به اعلام تظاهرات از طرف شورای حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران- تورنتو، در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۸  تظاهراتی همراه با نمایش عکس از جانباختگان و بازداشت شدگان خیزش دی ماه در مرکز شهر تورنتو (تقاطع داندس و یانگ) برگزار شد. این تظاهرات از ساعت دو بعد از ظهر آغاز و تا سه بعد از ظهر ادامه داشت. با وجود بارانی بودن هوا ده ها نفر در این حرکت اعتراضی شرکت کردند و خیابانهای اصلی تورنتو یکبار دیگر شاهد تظاهرات در حمایت از مبارزات مردم و برای آزادی زندانیان سیاسی بود.

شرکت کنندگان بارانی های قرمز رنگی که از قبل تهیه شده بود پوشیده بودند و با شعارهای کوبنده به زبان انگلیسی علیه جمهوری اسلامی جو و فضای قلب شهر تورنتو جلوه دیگری به خود گرفت به طوری که مردم با اشتیاق خاصی اطلاعیه ها را می گرفتند و ابراز علاقه نشان می دادند. شرکت کنندگان عکس هایی از جانباختگان و بازداشت شدگان خیزش دی ماه را با خود حمل می کردند که این خود عامل دیگری در جلب توجه عابرین بود.

شورا از تمامی انسان های آزدیخواه و برابری طلب و جریانات چپ و مترقی که دراین تظاهرات شرکت کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارد.

شورای حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران-تورنتو در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۸ در راستای گسترش مبارزات سطح شهر علیه کلیت رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و در حمایت از مبارزات سراسری توده ای در ایران تشکیل گردیده است و به زودی فعالیت ها و برنامه های آتی خود را به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رسانید.

با شورا از طریق ایمیل زیر می توانید تماس حاصل نمایید.

 

 

شورای حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران-تورنتو

۲۸ ژانویه ۲۰۱۸ برابر با ۷ بهمن ۱۳۹۶

Shora.toronto@gmail.com