Autism Spectrum Disorder (ASD)،  Pervasive Developmental Disorder (PDD) هم نامیده می شود.

آگاهی رساندن به مواردی نظیر پارکینسون، سرطان کودکان، سرطان و کنترل آن، آگاهی رسانیدن از استرس و به ویژه آتیسم، در این ماه از موارد مشهود در تقویم ماست.

ASD)) یک اختلال پیشرونده و نورولوژیکال است که در کودکی آغاز می شود و در سرتاسر طول عمر فرد باقی می ماند و بر رفتارها، یادگیری و تعامل، ارتباطات فرد با دیگران تاثیر می گذارد. این بیماری شامل چیزی می شود که به عنوان سندرم Asperger  و اختلالات  پیشرونده فراگیرنده Pervasive Developmental Disorder شناخته می شده است.

ASD اختلال “طیف” نامیده می شود. افراد با ASD ممکن است مشکلات گفتاری داشته باشند یا در موقع صحبت کردن با شما قادر به نگاه کردن به چشمان شما نباشند. آنها ممکن است دارای علائق محدود شونده یا رفتارهای تکراری باشند. آنها ممکن است زمان زیادی را صرف مرتب کردن اجسام کنند یا جملات یکسانی را دائما تکرار کنند. آنها ممکن است اغلب از” کلمات خاص” خود استفاده کنند.

دلائل ASDناشناخته است. محققان پیشنهاد می دهند که هم ژن و هم محیط نقش مهمی را ایفا می کنند.

هنوز هیچ درمان استانداردی برای ASD وجود ندارد. راه های بسیاری برای افزایش توانایی فرزندتان برای رشد و یادگیری مهارتهای جدید وجود دارد و شروع زودهنگام آنها می تواند منجر به نتایج بهتر شود. معالجات شامل درمانهای ارتباطی و رفتاری، یادگیری مهارتها و داروها برای کنترل نشانه ها می باشد.

 نمی توان رخداد آتیسم را پیش بینی کرد.  بیمه بیماری های سخت می تواند تا سقف ۳۲ بیماری سخت تا مبلغ ۲۵۰ هزار دلار را برای کودکان، پوشش دهد. توصیه می شود از بدو تولد نوزاد این بیمه اختیار شود چرا که پس از تشخیص بیماری در کودک، قادر نخواهیم بود بیمه ای اخذ کنیم.  این را در نظر داشته باشیم که اگر فرزندمان دچار هیچ یک از بیماری ها نشد این پول برای او پس انداز و به او برخواهد گشت. آتیسم در دنیای امروز بیش از پیش دیده می شود و اتفاق نادر و غیر قابل وقوعی نیست. مانند همیشه فراموش نکنیم قبل از وقوع اتفاق می توان برای کم کردن عواقب آن هر کاری کرد، در حالی که پس از آن این شرایط از بین رفته است!

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمیشود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com