شهروند- دیروز تمام مردم شهر برای لذت بردن از هوای زیبا و بهاری تورنتو و برای دیدن شکوفه های گیلاس از خانه بیرون آمده بودند و در محله های مختلف مشغول پیاده روی بودند. اما چهره ی زابیا افضل مانند سایه ای بر تمام خوشی های دیروز  سایه افکنده بود. تمام تیرک های برق در سراسر شهر پوشیده از اعلامیه ای بود که عکس زابیا افضل بر روی آن دیده می شد و در زیر آن عکس از مردم تورنتو برای یافتن این دختر جوان تقاضای کمک شده بود.

 

 

زابیا افضل،  ۳۰ ساله و دانشجوی دکترای دانشگاه یورک آخرین بار پنج شنبه ی هفته ی گذشته در نزدیکی  Ashbridge’s Bay  و ساحل Woodbine دیده شده است در حالی که یک شلوار مشکی، کاپشن سورمه ای یا مشکی و بلوز سبز گلدار به تن داشته است و بعد از آن ناپدید شده است.

زابیا افضل پنجشنبه صبح به همراه برادرش صبحانه خورد و راهی محل کارش شد. بعد از گپ وگفتی با همکاران و بدون این که توضیحی بدهد از محل کار خارج شد و دیگر بازنگشت. همکارانش می گویند که زابیا ساعت ۹:۳۰ صبح سوار بر اوبر شد و در حوالی ساعت ۱۰:۴۰ در نزدیکی ساحل وودباین دیده شده است و دیگر خبری از او نیست.

پلیس منطقه ای و پلیس  تورنتو به روش های گوناگون از زمان گزارش گم شدن زابیا افضل به دنبال اوست و تاکنون نتوانسته است هیچ نشانی از او بیابد. خانواده ی زابیا افضل برای پیدا کردن فرزندشان تمام تیرهای چراغ برق تورنتو را با چهره ی زیبای او پوشانده اند و از مردم برای پیدا کردن فرزندشان تقاضای کمک دارند.

اگر اطلاعی از این چهره  و با این مشخصات در دست دارید لطفا با پلیس منطقه ای یورک به  شماره ی ۹۰۵.۸۸۱.۱۲۲۱  داخلی ۷۴۴۱ و ۸۶۶.۸۷۶.۵۴۲۳ داخلی ۷۴۴۱ تماس بگیرید و خانواده ای را از نگرانی برهانید.