شهروند- دیروز دوشنبه ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح مردی در ایستگاه متروی یانگ و بلور به جلوی قطار پرتاب شد و متاسفانه جان خود را از دست داد. پلیس می گوید که این فرد به جلوی قطار هل داده شده است و فرد خاطی نیز دستگیر شده است. قربانی در مسیر بلور شرقی به سمت قطار در حال ورود به ایستگاه در حرکت بود که ظاهرا فردی او را به سمت قطار هل میدهد و این فرد به قطار در حال ورود برخورد میکند.

فرد خاطی که مردی میانسال بوده به سرعت از ایستگاه خارج شده و به سمت خیابان یانگ فرار می کند که خوشبختانه توسط پلیس دستگیر شده است. البته پلیس تورنتو میگوید که اگرچه تمام شواهد دال بر هل دادن فرد قربانی است اما هنوز تمام زوایای این ماجرا روشن نیست و باید تمام دوربین ها به دقت بررسی شود.

در اطلاعیه های بعدی پلیس اعلام کرد که هنوز هویت قربانی مشخص نیست ولی آنچنان که در آغاز تصور می کردند او جوان نبوده و در دهه ی پنجاه یا اوایل شصت زندگی اش قرار داشته. این مرد آسیایی بوده، با موها و ابروهای سفید، کلاه بیس بال سفید، کفش ورزشی آبی و شورت.

متهم به ارتکاب قتل در دادگاه

فرد متهم John Reszetnik 57 ساله صبح سه شنبه برای تفهیم اتهام در دادگاه حاضر شد.

چنین اتفاقی در متروی تورنتو تقریبا بی نظیر است. تنها یک بار در سال ۱۹۹۷ چارلین مینکوسکی (Charlene Minkowski)  دختر ۲۳ ساله ای که در مترو داندس به سمت محل کارش میرفت توسط یک فرد بیمار ذهنی به جلوی قطار پرتاب شد و جانش را از دست داد.

به گفته ی پلیس تورنتو هنوز ابعاد ماجرا مشخص نیست  و نمی دانیم که فرد خاطی ماجرای دوشنبه بیمار روانی است و یا خیر که به محض روشن شدن ابعاد ماجرا به اطلاع عموم خواهد رسید.

به دلیل این اتفاق خط متروی خیابان بلور ساعت ها با تاخیر مواجه شد و قطارهای به سمت شمال و جنوب در خیابان یانگ از ایستگاه مترو بلور بدون توقف عبور کردند.