شهروند- دیوید اسمال، همسرش ویکتوریا و پسرش جیسون به حیوان آزاری و کشتن حیوانات در وایت چرچ-استوف ویل انتاریو متهم شده اند. این خانواده باعث مردن ۱۳ اسب و گرسنگی کشیدن ۱۵ اسب دیگر شده اند. نتیجه ی تحقیقات پلیس و فعالان در زمینه ی مبارزه با خشونت علیه حیوانات نشان می دهد که این خانواده در حیوان آزاری سابقه دارد!

 

ظاهرا در سال ۲۰۱۱ این خانواده به دلیل سهل انگاری در نگهداری از اسب ها باعث کشته شدن و گرسنگی کشیدن چندین اسب در شهر لبمرت ویل در ایالت نیوجرسی آمریکا شده است.

شاهدان ماجرا می گویند که رفتار این خانواده با حیوانات اصلا درست نیست. آنها به اسب ها گرسنگی می دادند و اصلا به بهداشت آنها رسیدگی نمی کردند. یکی از فعالان در این زمینه می گوید اسب هایی که از این خشونت جان سالم به در برده اند بسیار ضعیف اند و تمام استخوان هایشان از روی پوست پیداست و تمام بدنشان زخم است.

نتایج تحقیقات پلیس نیز بیانگر این مهم است که این خانواده علاوه بر حیوان آزاری جرایم دیگری نیز مانند دزدی و کلاهبرداری مرتکب شده است و در این زمینه دارای پرونده است. قرار است این خانواده در تاریخ ۱۳ اگوست برای تفهیم اتهام و دفاع در دادگاه حضور یابد