شهروند- بر اساس اعلام بیمارستان کودکان تورنتو، از هر ۳۰۰۰ کودکی که متولد می شود یک نفر یک انگشت شست اضافه در دستانش دارد. این ویژگی خاص به راحتی قابل ترمیم است و این کودکان معمولا زیر سن دو سالگی می توانند با انجام جراحی حالت طبیعی دستان خود را به دست بیاورند.

تایا، دختر شش ساله ی اهل نوااسکوشیا، یکی از این کودکان است. خانواده ی تایا بعد از تولد او متوجه شدند که او یک انگشت شست اضافه دارد ولی راضی به انجام عمل جراحی نشدند و تصمیم گرفتند صبر کنند تا تایا خودش تصمیم بگیرد. تایا وقتی به سنی رسید که متوجه این ویژگی دستانش شد تصمیم گرفت آنها را به همین شکل نگه دارد.

تایا برای تحمل این تفاوت از مادرش خواسته است تا برای او دوستی پیدا کند که همین ویژگی را دارد. مادر تایا سریع اقدام به دوست یابی کرد و موفق شد تا در فضای مجازی با خانواده ی ویات ( Wyatt) ارتباط برقرار کنند.

ویات تقریبا همسن تایا است و ۳۰ دقیقه با خانه ی او فاصله دارد و او هم سه شستی است. این دو کودک قرار است با یکدیگر دیدار کنند. تایا همیشه در جواب کسانی که از او درباره ی انگشتانش می پرسند می گوید او دارای قابلیت ویژه ای است و می خواهد برای همیشه آن را نگه دارد.