شهروند- آلیسون مک لوور Allyson MacIvor می گوید که هیچ وقت تجربه ی دیدن اولین کنسرت را در Rogers Place فراموش نخواهد کرد، تجربه ای که اصلا خوش آیند نیست! آلیسون که به همراه دوست دخترش برای تماشای کنسرت جک وایت (Jack White) به این مکان آمده بود در ضمن اجرای آهنگ  “The White Stripes” تصمیم گرفت برای اولین بار در ملاعام دوست دخترش را ببوسد. در همین هنگام یکی از راهنمایان این مرکز به سمت آنها آمد و به این دو زن که هنوز در رابطه ی جدی نیستند، اعلام کرد که در این مکان نمی توانند همدیگر را ببوسند و از آنها خواست به پیش مدیریت این مکان بروند!

اگرچه مدیر این مجموعه از آنها معذرت خواهی کرد، اما آلیسون می گوید اثر روانی این اتفاق به راحتی از بین رفتنی نیست و موجب شد او برای اولین بار در صفحه ی فیسبوک خود از گرایش جنسی اش صحبت کند.

آلیسون خود موزیسین حرفه ای است و در ارکستر سمفونی ادمونتون می نوازد. جک وایت بعد از این اتفاق وقتی روز شنبه در کلگری  برنامه اجرا کرد، یکی از آهنگ هایش به نام ” Love Interruption” را به آلیسون و دوستش تقدیم کرد. Rogers Place هم به طور رسمی از آنها معذرت خواهی کرده و به آنها بلیت کنسرت مجانی و یک ضیافت شام هدیه داده است.

آلیسون می گوید از راهنمایی که با آنها برخورد کرده، دعوت می کند که در این ضیافت به آنها بپیوندد، زیرا آلیسون دلش می خواهد او را از نزدیک بشناسد و بتواند بهتر دلیل کارش را بفهمد.