شهروند- داگلاس سو (Douglas Hsu) 10 ساله و ساکن کلگری است. او امسال برای کریسمس درخواست ویژه ای از بابانوئل داشت که در نامه ای نوشت. داگلاس در نامه اش خواسته است که بابانوئل کمک کند تا پدر دوتا از دوستانش از زندان ترکیه رهایی یابد. مادر داگلاس نامه ی او را برای بابانوئل های کانادایی، کریستیا فریلند و جاستین تروردو، فرستاده است و امیدوار است که مقامات کانادایی آرزوی پسرش را برآورده کنند.

ودات و کمیل هانسی (Vedat and Cemil Hanci)، دوستان داگلاس، بعد از دستگیری پدرشان در ترکیه در سال ۲۰۱۶ به جرم شرکت در کودتا علیه رجب طیب اردوغان همراه مادرشان به انتاریو نقل مکان کردند.

خانواده داگلاس و هانسی علی رغم فاصله با یکدیگر در تماس مانده اند و هم اکنون آرزوی فرزند یکی، آزادی پدر خانواده ی دیگری است. داگلاس می گوید از اینکه پدر دوستانش در تعطیلات همراه آنها نیست بسیار ناراحت است و دلش می خواهد بابانوئل تنها آرزوی امسالش را برآورده کند.

جواب اولیه مقامات کانادایی به این نامه این بوده است که آزادی داود هانسی امر پیچیده ای است و ممکن است بابانوئل به زمان و کمک نیاز داشته باشد. امام داود هانسی (Imam Davud Hanci)، پدر دوات و کمیل، به ۱۵ سال زندان محکوم شده است و در زندانی در ترکیه به سر می برد.