شهروند- بروس مک آرتور، باغبان ۶۷ ساله ی اهل تورنتو، در دادگاه نهایی که روز سه شنبه برگزار شد به هشت فقره قتل مردان همجنسگرا از نوع درجه ی اول در بین سالهای ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۷ اعتراف کرد.

مک آرتور سال گذشته توسط پلیس تورنتو و درارتباط پبا رونده ی مردانی که از محله ی همجنسگرایان در تورنتو ناپدید شده بودند، دستگیر شد. مدتها بود که شایعه ی وجود یک قاتل زنجیره ای در این محله بر سر زبان ها بود تا این که بالاخره پلیس بقایای سه جسد را در خانه ای که مک آرتور در آن وسایل باغبانی اش را نگهداری می کرد پیدا شد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و با تلاش های پلیس بقایای اجساد دیگری نیز کشف گردید و در نهایت مک آرتور به قتل این افراد اعتراف کرد.

نام مقتولین عبارت است از : اندرو کینزمن ۴۹ ساله، سلیم اسن ۴۴ ساله، مجید کیهان ۵۸ ساله، سروش محمودی ۴۰ ساله، دین لیزوویک ۴۷ ساله، کانداراج ناواراتنام ۴۰ ساله، عبدالبصیر فیضی ۴۲ ساله، کیروشنا کومار کاناگاراتنام ۳۷ ساله.

به گفته ی قاضی پرونده و بنابر اعترافات مک آرتور تمام این هشت نفر در هنگام عمل جنسی کشته شده و سپس اجسادشان تکه تکه و مخفی شده است.

مک آرتور از این مقتولین اجسامی را نیز به یادگار نگه می داشته است. زندانی مک آرتور از تاریخ ۴ فوریه شروع می شود . او به ازای هرکدام از این قتل ها به ۲۵ سال زندانی بدون عفو محکوم شده است.