شهروند- بامداد روز دوشنبه حوالی ساعت ۱، یک قطار باربری درمرز آلبرتا  و بریتیش کلمبیا از ریل خارج شد و ۶۰ متر از روی یک پل به پایین سقوط کرد. در این سانحه سه نفر کشته شدند. این سه سفر کارمندان راه آهن سراسری کانادا بودند و در زمان حادثه در قطار حضور داشتند. هویت این افراد شناسایی شد.

اسامی آنها عبارت است از دانیل والدن برگر بالمر (Daniel Waldenberger-Bulmer)، اندرو داکرل (Andrew Dockrell) و دیلان پارادیس (Dylan Paradis) . اطراف به گفته ی یکی از اعضای اتحادیه ی کارمندان راه آهن ، این افراد مدت زمان اندکی بعد از تحویل پست دچار این سانحه مرگبار شدند. این قطار در نزدیکی یکی از رودخانه های اصلی این منطقه سقوط کرد ولی گزارش ها حاکی از آن است که بار قطار حاوی هیچگونه مواد شیمیایی مضری برای محیط زیست و مردم نبوده و آب را آلوده نکرده است. بررسی های دقیق برای روشن شدن دلایل این سانحه در جریان است.

محل وقوع حادثه فیلد نام دارد که در ۸۰ کیلومتری غرب بنف و در امتداد اتوبان ترانز کانادا واقع شده است. این اتفاق جدید نیست و از سال ۲۰۱۷ تا کنون هشت کارمند راه آهن سراسری کانادا در این منطقه به دلیل خروج ریل کشته شده اند. به گفته ی یکی از مقامات راه آهن سراسری ریل های قطار این منطقه نیاز به بررسی و دقت فوری دارد تا علل این سوانح مشخص گردد.