شهروند- Beyond Meat، یک کمپانی آمریکایی تولید همبرگرهای گیاهی است که محصولاتش در کانادا طرفداران زیادی پیدا کرده است. نحوه ی تبلیغات این کمپانی و شعاری که بر روی بسته های محصولاتش درج می کند باعث شده است که تولیدکنندگان گوشت در استان آلبرتا و افراد شاغل در این صعنت در شهرهای دیگر کانادا به آن واکنش نشان داده و شکایتی را علیه این نوع تبلیغات مطرح کنند.

Beyond Meat محصولاتش را گوشت گاو گیاهی می نامد در صورتی که این نام به گفته ی افراد شاغل در این صنعت اشتباه است و موجب گیج شدن مشتریان می شود. پیام این کمپانی باعث می شود که خریداران فکر کنند گوشت بهتری را خریداری می کنند که گاوهایش تنها از گیاهان تغذیه کرده اند. در صورتی که به اعتقاد افراد شاغل در این صنعت بهتر است این همبرگرها، پروتئین گیاهی نامگذاری شوند تا مشخص باشد که تنها برای گیاهخواران است.

رواج گیاهخواری در کانادا میزان مصرف گوشت قرمز و تولید آنها را به شدت در کانادا تحت تاثیر قرار داده است. تیم هورتون به همبرگر گیاهی Beyond Meat توجه ویژه ای نشان داده است و قرار است از تابستان امسال در شعبه های این کافه رستوران زنجیره ای این همبرگر به فروش برسد. کمپانی Beyond Meat می گوید به دقت شکایات را دنبال می کند و هراقدامی را که لازم باشد انجام می دهد تا محصولاتش با قوانین و استانداردهای مواد غذایی در کانادا مطابقت داده شود.