ما کارورزان موسیقی ضمن تقدیراز تهیه کنندگان ” بیانیه تکمیلیِ” ۱۴ نفراز کنشگران سیاسی و مدنی در داخل کشور، حمایت خویش را ازاین بیانیه اعلام می‌کنیم.

«بیانیه تکمیلی» با تاکید بر”مخالفت با کلیت حکومت اسلامی و همه نهادها و قوای آن “، طرح شفاف و صریح” گذار و عبورکامل از آن” را اعلام می‌کند. در این بیانیه: – «جمهوری اسلامی نظامی برآمده از قوانین استبدادی اعلام شده و با نشانه گرفتن مبانی مفاسد این نظام یعنی: – «قانون اساسی، جایگاه ولی فقیه و رهبری»، خواستار مطالبات برحق بخش وسیعی از مردم ایران شده است.

در «بیانیه» آورده‌اند که «هیچ راهی برای بازسازی و نوسازی این رژیم وجود ندارد» و «گذاروعبور کامل» ومسالمت آمیز از این رژیم، و سرانجام رسیدن مردمان ایران به «حکومتی دموکراتیک و سکولار که اعلامیه جهانی حقوق بشر سرلوحه مجلس آینده‌اش برای تدوین و تبیین یک قانون اساسی مدرن باشد»، خواست تدوین کنندگان این بیانیه است.

لذا ما امضا کنندگان زیر، حمایت ازخواست‌های مطرح شده دراین بیانیه را ازوظایف و مسئولیت‌های ملی، سیاسی و اجتماعی خود و همه آزادیخواهان ایران می‌دانیم.

به ترتیب الفبا:

جهانبخش پازوکی – حسن شماعی زاده -شاهین نجفی -شاهین یوسف زمانی -شوبرت آواکیان -شهرام آذر (سندی) – صادق نوجوکی – فرید زلاند -کاظم رزآزآن -کاظم عالمی – مجید کاظمی – محسن نامجو – مهرداد بران – اسفندیار منفردزاده.

****
ما نیز از آقایان حسن اعتمادی، بهروز ستوده و دکترمسعود نقره کار (کمیته حمایت از بیانیه) به خاطر تلاش‌های‌شان در حمایت از مبارزات دموکراتیک ومدنی در داخل کشور قدردانی می‌کنیم.