رادیو امریکا: حساب فارسی وزارت امور خارجه اسرائیل در توئیتر ویدیویی از یک زن معترض ایرانی منتشر کرده است که در آن به شرایط اقتصادی ایران و مداخله جمهوری اسلامی در یمن، سوریه، و لبنان اعتراض دارد.

این زن ایرانی در اعتراض فریاد می‌زند:‌ «من‌ یمنم! من‌ سوریه‌ام! من لبنانم! به من چه که آن ‌ها گشنه‌اند، بچه من هم گشنه است! ملت ما گشنه است! آقای خامنه‌ای تاریخ مصرفتان تمام شده.»

حساب فارسی وزارت امورخارجه اسرائیل در پی انتشار این ویدیو، تصویر تازه منتشر شده علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، در کنار حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، را نیز منتشر کرده و زیر آن نوشته است: «به خاطر این تصویرها شاهد صحنه‌هایی نظیر فریاد این زن هستیم. شرم بر حکومتی که مردم خود را گرسنه نگه داشته و از تروریست‌ها حمایت می‌کند.»

پیشتر نیز تصویر دیگری از قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، در کنار دبیرکل حزب الله لبنان و خامنه ای منتشر شده بود.

برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه ایالات متحده در امور ایران، چندی پیش در توئیتی در همین رابطه نوشته بود: «دهه‌ها است که می شنویم رژیم می گوید مرگ بر آمریکا، اما می دانیم مردم این گونه فکر نمی کنند. آنها مردم ایران را شکل دیگری به دنیا معرفی می کنند. وقتی ما این هشتگ را می بینیم که می گویند سوریه را رها کن فکری به حال ما کن، این چیزی است که وزیر خارجه و من دنبال می کنیم، و تمام دولت دنبال می کند.»