شهروند- سازمان های ایرانی و یهودی کانادا یک بار دیگر از دولت فدرال خواستند که نام سپاه پاسداران را به لیست سازمان های تروریستی اضافه کند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی نهاد عدالت ۸۸ ، شورای ایرانیان کانادایی و  سازمان بنای بریت کانادا از دولت کانادا خواستند که ظرف ۳۰ روز همه شاخه های سپاه پاسداران را جزو سازمان های ترورسیتی بشناسند.

رضا بنایی

در این کنفرانس خبری  که در اتاوا  برگزار شد، نمایندگان بنای بریت و رهبران ایرانی – کانادایی درباره موضع دولت کانادا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار نظر کردند.

کانادا در حال حاضر نیروی قدس، شاخه خارجی سپاه پاسداران را یک نهاد تروریستی می داند، اما در روزهای اخیر، دولت کانادا با درخواست های جدیدی برای تعیین کل سپاه به عنوان یک نهاد تروریستی روبرو شده است.

مایکل موستین، رئیس بنای بریت گفت: ما مجددا تماس گرفتیم تا مسئله افزودن سپاه به لیست سازمان های تروریستی که بیش از حد طولانی شده را ظرف ۳۰ روز تکمیل کنند. او گفت شرایط حال حاضر جلوی تهدیدهای تروریستی سپاه پاسداران را نمی گیرد.

آویده مطمئن فر، یکی دیگر از سخنرانان گفت سیاست های غلط اوباما کاری کرد که تروریسم جهانی در قالب دیپلماتیک توسط جمهوری اسلامی ایران اشاعه یابد. او گفت ۱۵۰ میلیارد دلاری که اوباما به ایران داد خرج ایجاد وحشت بیشتر و تأمین بودجه گروه های نظامی در سوریه برای حفظ بشار اسد شد. ایرانیان هرگز حتی یک دلار از این پول را ندیدند و این پول خرج جنگ شد. مطمئن فر می گوید  قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی تنها راه بازدارنده در مقابل آنها خواهد بود.برای دیدن فیلم کامل این کنفرانس روی لینک زیر کلیک کنید:
https://bit.ly/2RrPSAY