شهروند- آرش عزیزی: شنبه ۲۳ جون ۲۰۱۲، در شهر کوچک الیوت لیک، قسمتی از سقف یک مجتمع تجاری فرو ریخت و ده ها نفر زیر آن مدفون شدند.

این شهر در شمال دریاچه هورون، بین سادبری و سو سن مری در شمال انتاریو قرار دارد.

از زمان ریزش سقف، مادام که عملیات نجات زیر آوار ماندگان ادامه داشت، صدها تن در مقابل محوطه جمع شده بودند، و برای نجات افرادی که داخل مال گیر افتاده بودند، دعا می کردند.

سقف یک مرکز خرید در شهر کوچک الیوت لیک فرو ریخت

دالتون مک گینتی، نخست وزیر انتاریو، روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در آن گفت، همه اتفاق نظر داریم که تا آنجا که امکان دارد باید برای نجات افراد ادامه دهیم.

اما عملیات چهار روزه ی نجات روز چهارشنبه، با بیرون کشیدن دو جسد  از زیر آوارها، اعلام شد که پایان پذیرفته و دیگر کسی در زیر آوار نیست.

دو زن در این حادثه کشته شدند.  لوسی آیلوین ۳۷ ساله به صورت نیمه وقت در کیوسک فروش بلیت بخت آزمایی (لاتاری) کار می کرد و دولوریس پریزیلو ۷۰ ساله در حال چک کردن بلیت خریداری شده اش بود.  او تا سال گذشته که بازنشسته شد در بیمارستان کار می کرد. اجساد این دو تن در کنار هم پیدا شد.

بخشی از پارکینگ  که بالای سر آنها بود، به یکباره بر روی آنها آوار شد. زنی که دورتر از این دو ایستاده بود از مشاهداتش به رسانه ها گفت که چگونه ناگهان این دو نفر جلوی او ناپدید شدند.

ریزش سقف Algo Centre Mall  دو کشته و ۲۲ زخمی بر جای گذاشت .

خانواده ی کشته شدگان خواستار پاسخ مقامات برای دلیل تخریب مال شدند. وکیل نامزد لوسی آیلوین نیز از شکایت از مالک مال به رسانه ها گفته است.