شماره ۱۲۱۰
این خاج پرستان لعنت الله علیهم اجمعین، گرچه به علت فقدان و نتیجتا عدم درک و دریافت اسلام عزیز و مخلفاتش، از جمله اخبار و احادیث گرانقدر و از این قبیل، اهل دوزخ اند، با این همه قاصم الجبارین پدر مرتد، فرزانه و هوشمندشان را بیامرزد که درکنار صدها اختراع و اکتشاف که هر یک گرهی از گره های خلق جهان را گشوده اند، پدیده ی جادویی اینترنت را نیز به اهل عالم ارزانی داشتند تا با درنوردیدن فاصله های عظیم، آدمیان را به یکدیگر نزدیک و بلکه به هم سنجاق نمایند!… و هم از اینروست که دوران حاضر را عصر ارتباطات و گیتی پهناور را نیز دهکده ی جهانی خوانده اند و گفتن ندارد که در چنین دنیائی، دیگر نمی شود چیزی را از شهروندان جهان پنهان کرد. مطالبی که از این پس گاه و بیگاه و البته به شرط عمر، زیر این عنوان از لحاظ گرامی تان می گذرد، گوشه ای از ناخنک های فدوی است به سایت هایی که حضور و فعالیت اگر نگوئیم زیان آور، نه چندان سودمندشان را، مدیون این مصداق بارز تهاجم فرهنگی هستند!

۱

حساب فدوی نیز، پنداری همچون اعصابش ضعیف شده است. مطابق آخرین محاسبات ما، در سرزمین پهناور ایران، دیگر هیچ موضعی نمانده بود که حضرات آیات عظام و حجج اسلام، آقایان و آقازادگان و توابع سببى و نسبی، کثرالله امثالهم تصرف نفرموده و خود یا نمایندگان گرامی شان در آن مستقر نشده باشند. لکن به یُمن همین گشت و گذار اینترنتی دریافتیم که افزون بر حساب و اعصاب، چشم مان نیز ضعیف شده است! و این خبر میمنت اثر را ندیده بودیم که قرار است از این پس، یک فروند حجت الاسلام در هر بیمارستان نیز حضور داشته باشند و در توجیه این حرکت هراسناک افزوده اند”که در برخی کشورهای اروپائی یک فرد روحانی در بیمارستان حضور دارد”!

فدوی نمی داند که چه شد که خاج پرستان، لعنت الله علیهم اجمعین، دوباره عزیز شدند لکن در حاشیه عرض می کند که دندان آن روحانی اروپائی را، دیریست که کشیده اند و مع الاسف دیگر تخته شلاق، داغ و درفش، پاسدار و اماکن و حراست و از این قبیل ابزار و اسباب هولناک در اختیار نداشته و حضورش نیز به ناگزیر، هیچگونه عواقبی برای اهالی بیمارستان ندارد. باری، به نظر می رسد این تنها سوراخی بود که ملت دردمند ایران اسلامی در آن، از درک حضور حضرات آیات و حجج اسلام محروم بودند و آن نیز که مدتی نایاب بود به پیشنهاد برادر مهدی (عج) محرری، رئیس محترم انجمن پرستاری ایران، بعون الله رسید،

مبارک باشد این شادی

به حق هادی مهدی (عج)!

۲

به سایتی نگاه می کردیم و به مقاله ای به نام “طرح بومی گزینی دانشگاه” لکن از شما چه پنهان، نام نویسنده را که دیدیم، چندان خوف برمان داشت که عطایش را به لقایش بخشیده و از خواندنش صرف نظر کردیم… نویسنده، “زینب پیغمبرزاده” نام داشت!…

۳

رسیدیم به یک سایت شدیدا اسلامی. ناگفته پیداست که منظورمان از اسلامی، شیعه است، زیرا ما شیعیان، به لحاظ حُسن سلوک و وسعت مشربی که داریم، سایر فرقه ها و مذاهب اسلامی را داخل آدم حساب نمی کنیم. باری ـ شما که برادران را بهتر از فدوی می شناسید اگر نگوئیم بیعار، بی مسئله و بیکارند و اینجا و آنجا شدیدا گوش خوابانده اند تا ببینند در کدام گوشه از جهان، نویسنده، شاعر، فیلمساز، طراح، نقاش یا هنرمند بخت برگشته ای، چیزی خلاف نظرشان پدید آورده تا شتابان و به خرج ملت نگونبخت ایران، بلوایی مبسوط در آن دیار سازمان داده و ضمن به آتش کشیدن آن نقطه از جهان،گوشت خالق آن اثر ضاله را حلال و پوست اش را نیز پُر از کاه فرمایند. باری، این سایت مقدس، به پیروی از نیروی محترم انتظامی متخلص به “ناجا” با اقدامات محسوس و نامحسوس خود، دریافته که گویا در هلند، فیلمی در ارتباط با همسران پیامبر گرامی (ص) که چقدر هم آن حضرت در این باب سخت می گذرانده اند!، در دست تهیه است. این سایت نورانی به شیوه ی مجلس محترم خبرگان دامت شوکته، رعایت همه گونه دمکراسی را کرده و با سلب اختیار و آزادی مخاطبان، آنان را به جای پرسش در مقابل چند پاسخ! (مثل جمهوری اسلامی آری یا نه!) به شرح زیر قرار داده است:

* در صورت پخش فیلم مستهجن همسران پیامبر (ص) توسط هلند، بهترین راه مقابله با آن چیست؟!

ـ شکایت علیه هلند یا سازنده ی فیلم در سازمان ملل!

ـ اخراج سفرای هلند توسط کشورهای اسلامی!

ـ تحریم تمام کالاهای هلندی!

ـ همه ی موارد!

پیدا کنید استخوانهای نویسنده یا تهیه کننده یا بازیگر فیلم فوق را پس از هجمه ی سربازان ناشناس امام زمان (عج)!

۴

پس از وضو، سری به یکی از سایت های دولتی زدیم. دیدیم به نقل از آیت الله شاهرودی نوشته:

“تمام ظرفیت ها بایداز وجود علما پُر شود”!

فدوی که درنیافت آیت الله شاهرودی، علما کثرالله امثالهم را با چه چیزی عوضی گرفته اند، شما چطور؟

۵

در رسانه ی اینترنتی درونمرزی دیگری به اظهارنظر شهروندی به این شرح برخوردیم:

“…می خواستم خدمتتان عرض کنم که هر روز قیمت دارو گرانتر می شود، همچنین پودر شوینده. ظاهرا عده ای می خواهند مردم را به ۶۰-۵۰ سال پیش ببرند که مردم در آن زمان لباس شان را با آب جوش و خاکستر می شستند”.

پایان نقل قول

باورکنید که فدوی نمی خواهد این امید را نیز از این شهروند گرامی بگیرد، لکن بناگزیر و در حاشیه و با تردید فراوان عرض می کند که دیگر گمان آن نیز نمی رود، زیرا برای تهیه ی “آب جوش و خاکستر” هم نیاز به سوخت دارید که آن نیز در حبس برادران است!.

۶

فدوی سالهاست که در عرصه ی نقد، به محک یا فرمولی دست یافته است که می شود با آن، حقیقت امری یا مرتبه ی هنرمندی یا ارزش اثری به راحتی پی برد. این فرمول بسیار هم ساده است و شما نیز می توانید از آن به رایگان استفاده کنید. کافی است که هرچه برادران می گویند شما عکس آن را درست پنداشته و بپذیرید!… مثلا وقتی حضرات با چهره ای برافروخته و رگهایی برآمده اعلام می دارند که فلان اثر بد است و پدید آورنده ی آن نیز اعدام باید گردد، معنی آن این است که اثر مورد بحث حتما اثری ارزنده و پدیدآورنده ی آن، بیگمان هنرمندی برجسته است!… برای تمرین، با استفاده از همین فرمول ساده و نیز مطالبی که کیهان چاپ دارالخرافه مورخ سیزدهم اکتبر ۲۰۰۸ پیرامون اردشیر محصص به شرح زیر نوشته است، می توانید کیفیت بالا و نیز مرتبه ی بلند این طراح نامی را حدس بزنید:

ـ سابقه ی عملکرد ضد ایرانی! اسلامی این کاریکاتوریست فراری…

ـ ضد امام، حامی سلمان رشدی، تمسخر عقاید و باورهای ایرانیان!

ـ اهانت و به مسخره کشیدن اسطوره های قدس مسلمان

ـ اهانت های مکرر به حضرت امام (ره)!…




 

۷

در ادامه ی گشت و گذار اینترنتی خود به مالزی که یکی دیگر از سرزمین های اسلام زده است رسیدیم و دیدیم که دختران آنجا نیز مثل دختران خودمان شدیداً زیر ذره بین برادران چاقو برکف قرار دارند و به موجب مصوبه ی شورایعلی مذهبی آن دیار فلک زده، رفتار و پوشش دختران که به تقلید از پسران صورت گرفته باشد، ممنوع است!

به راستی که چه گرفتاری شده اند این دختران بناگزیر مسلمان، که نه مجاز به استفاده از لباس و زیور زنانه ی خودشان هستند، نه مردانه…!

۸

ملت ایران فقط قهرمان نیست، بلکه بزرگوار نیز هست و از حضرت مسیح (ع) که فرمود اگر به یک طرف صورتت سیلی زدند طرف دیگر را نیز برای کشیده ی دوم آماده کن، دیریست که پیشی گرفته اند! بررسی اخبار و احادیث پیرامون معلم اخلاق دولت و کشور و امت شهیدپرور که وزیر محترم کشور و آن نیز حضرت جاعل الاسلام و المسلمین علی (ع) کردان باشد، حاکیست که با آنکه مراتب تخلف و جرمهای رنگارنگ ایشان قویاً به اثبات رسیده و معلوم شده که وی همه جا به امت حزب الله کلک زده و افزون بر فساد اخلاق، با جعل مدارک تحصیلی مقاطع مختلف از متوسطه تا عالی، مقامات گوناگون و اخیراً وزارت کشور را اشغال و عواید مربوطه را نیز شدیداً در رگ زده، معذالک امت بزرگوار حزب اله، طرف دیگر صورت خود را برای دریافت کشیده ی دوم، آماده کرده بود!

در توضیح مطلب می افزاید که به موجب اخبار مندرج در رسانه های اینترنتی دارالخرافه، “جمعی از مدیران و پرسنل وزارت کشور در نامه ای به رئیس جمهور خواستار شدند تا موجبات باقی ماندن “کردان” را در وزارت کشور فراهم آورد!”.

جناح رقیب اما که بو برده بود باید کاسه ای زیر نیم کاسه باشد، در پژوهش های خود دریافت که ذغال خوب هم بی تاثیر نبوده و علت درخواست حیرت انگیز اهالی وزارت کشور از احمدی نژاد، “بن کُردان” با دو تا کوبیده ی اضافه بوده است!… توضیحاً عرض می کند که منظور از “بن کُردان” تسهیلاتی است که جاعل الاسلام و المسلمین علی (ع) کردان دامت جعله، پس از افشای تخلفات گوناگونش، به عنوان “حق الاهن” در اختیار کارکنان مکتبی وزارت کشور به این شرح قرار داده است:

“… به گونه ای که در نیمه ی شعبان و عید فطر هر کدام صد هزار تومان به اضافه ی سفر مشهد با خانواده ی پرسنل که با قطار سبز و اسکان در هتل های شیک مشهد، توزیع بن ارزاق عمومی شامل ۷ کیلو گوشت، ۳ کیلو روغن کرمانشاهی، ۱۰ کیلو برنج و…”!

فدوی هم اگر کارمند وزارت خنده دار کشور بود، در رکاب برادر علی (ع) کردان، شدیداً شمشیر مى زد!… خب دیگر، از گشت و گذار اینترنتی امروز، پایمان فرسوده و قلم مان کف کرد!…

تا قراری دیگر و گشت و گذاری دیگر…

و من الله التوفیق و علیه التکلان

سی ام اکتبر المکعب سنه ی ۲۰۰۸ ترسائی

الاحقر- فدوی

www.hazl.com