rahimian

سرطان در سلولها که اجزای بدن ما را می سازند، آغاز می شود. به طور طبیعی سلول های جدید بنابر نیاز ما شکل می گیرند و جایگزین سلول های قدیمی که می میرند، می شوند. برخی مواقع، این فرایند اشتباه انجام می شود. سلول های جدید در زمانی که ما نیاز نداریم ساخته می شوند و سلول های قدیمی در هنگامی که باید بمیرند نمی میرند. این سلول های اضافه یک تومور را شکل می دهند. تومورهای خوش خیم سرطان نیست، اما تومورهای بدخیم سرطان محسوب می شوند. سلول های تومور بدخیم می توانند به بافت ها حمله ور شده یا در سایر اندام های بدن پخش شوند.

سرطان در کودکان نیز مانند بزرگسالان ممکن است در همان اندام های بدن باشد. سرطان دوران کودکی می تواند به طور ناگهانی و بدون هیچ نشانه ای پدید آید و احتمال درمان بالایی دارد. متداول ترین نوع سرطان در کودکان سرطان خون است. سایر سرطان ها در کودکان شامل تومور مغزی، غدد لنفاوی و تومور بدخیم بافت پیوندی است. نشانه ها و درمان آنها بستگی به نوع سرطان و میزان پیشرفت آن دارد. درمان ممکن است شامل جراحی، پرتو درمانی و شیمی درمانی باشد.

بیمه در زندگی امروز ما در جایی که بسیاری از ما محدوده رایگان کارت اهیپ را نمی دانیم ضروری به نظر می رسد. بیمه بیماری های سخت می تواند تا ۳۲ بیماری ما را تحت پوشش قرار دهد. قرار نیست شغل خود را ترک کنیم، بلکه می توانیم با محکم کردن پشتوانه های خود در صورت هر حادثه، بیماری و ناتوانی جسمی با اطمینان از شرایط مالی به درمان خود ادامه دهیمcancer--kids.

در این خصوص پیشنهاد می شود با توجه به سطح توان مالی مان بیمه هایی نظیر بیمه بیمارهای سخت اختیار کنیم. این بیمه به صورت های مختلف می تواند تا سقف ۲.۰۰۰.۰۰۰ دلار معاف از مالیات را پوشش دهد. مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک، از طرف شرکت بیمه، به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه به دوره زمان های متفاوت نظیر قرارداد سالانه، ۵ ساله، ۱۰ ساله،۲۰ ساله و تمام عمر قابل اختیار است و حتا با برگشت پول در صورت عدم بیماری به بیمه شده پرداخت می شود. بیمه بیماری های سخت از کودک تا بزرگسال را در بر می گیرد. در مدلی از این بیمه نامه فرد تنها کافیست در یک دوره کوتاه مدت مثلا ۱۰ سال پرداخت کند و بدون هیچگونه پرداختی دیگر ، تمامی عمر بیمه باشد.

بیماری آتیسم، یکی از بیماری هایی است که مانند دیگر بیماری ها نمی توان رخداد آن را پیش بینی کرد. بیمه بیماری های سخت می تواند تا سقف مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای کودکان، پوشش دهد. توصیه می شود از بدو تولد نوزاد این بیمه اختیار شود چرا که پس از تشخیص بیماری در کودک، قادر نخواهیم بود بیمه ای اخذ کنیم. این را در نظر داشته باشیم که اگر فرزندمان دچار هیچ یک از بیماری ها نشد این پول برای او پس انداز شده و به او بر خواهد گشت. بیماری های سخت نظیر آتیسم در دنیای امروز یکی از بیماری هایی است که نباید آن را نادر و غیر قابل وقوع بدانیم. مانند همیشه فراموش نکنیم قبل از وقوع اتفاق می توان برای کم کردن عواقب آن هر کاری کرد، در حالی که پس از آن این شرایط از بین رفته است!

ترجمه و اقتباس ازHealth News و www.cover4u.ca

شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.