شهروند ـ یک مرد که متهم به ساخت دندان های مصنوعی از خمیر مجسمه سازی است می گوید که دادخواستی که علیه وی توسط سه سازمان نظارتی دندان در بریتیش کلمبیا ثبت شده است بیرحمانه و غیرضروری است. متیو بلاک در یک دادگاه عالی بریتیش کلمبیا می گوید که به دادخواهان گفته است او هرگز دیگر خدمات دندان پزشکی ارائه نخواهد داد.

matthew-block

کالج جراحان دندان بریتیش کلمبیا، کالج دندان پزشکان تجربی بریتیش کلمبیا و کالج تکنسین های دندانپزشکی بریتیش کلمبیا در تلاش برای متوقف کردن آقای بلاک از فروش خدماتی که به شکل آنلاین آگهی شده بود به دادگاه رفتند. اسناد حاضر در دادگاه نشان می دهد که آقای بلاک طی یک آگهی در کریگ لیست می گوید که دندان مصنوعی ساخت او مطمئن و بادوام و ارزان قیمت است. هزینه ی هر دست دندان مصنوعی بر اساس این آگهی ۱۰۰ دلار است. بلاک مدعی است که دوست دخترش این آگهی را داده  و او ۱۱ ماه قبل از این شکایت آگهی را حذف کرده بود.

یک محقق با نام لانتز که از طرف کالج جراحان دندان استخدام شده بود در شهادت خود می گوید که در دیدار با بلاک، او معتقد بود که هر دندان مصنوعی را می تواند ظرف مدت یک ساعت در فر تهیه کند. لانتز در شهادت نامه خود نوشته است موادی که بلاک استفاده می کند در هنر و صنایع دستی استفاده می شود و نباید در تماس با مواد خوردنی و نوشیدنی قرار بگیرد.