شهروند- سخنگوی مک دونالد کانادا اعلام کرد که اطلاعات ۹۵۰۰۰ نفر که از ماه مارس ۲۰۱۴ تا ماه مارس ۲۰۱۷ برای استخدام در این رستوران زنجیره ای از طریق آنلاین اقدام کرده بودند هک شده و اطلاعات آنها نظیر نام، آدرس، شماره تلفن، سوابق کاری به همین طریق لو رفته است. خوشبختانه مک دونالد اطلاعاتی نظیر شماره ی بیمه اجتماعی (sin number) ، اطلاعات حساب های بانکی و سلامت را از طریق آنلاین از متقاضیان دریافت نمی کند. تمام کسانی که اطلاعات آنها هک شده باشد از طریق تلفن، ایمیل و یا نامه از این اتفاق اطلاع پیدا خواهند کرد و یک شماره تلفن اختصاصی برای شنیدن هر موضوع مرتبط در این زمینه به آنها اختصاص داده شده است.

مک دونالد کانادا می گوید که از این اتفاق شدیدا عذرخواهی می کند و در حال بررسی است تا بتواند هرچه سریع تر دلیل آن را پیدا کند تا در آینده جلوی چنین اتفاقاتی گرفته شود.

تاکنون خبری در زمینه استفاده ی نادرست از اطلاعات لو رفته به پلیس داده نشده است. به همین دلیل وب سایت مرتبط با کاریابی مک دونالد کانادا بسته است و افرادی که می خواهند برای کار در این رستوران اقدام کنند بهتر است در این مدت رزومه ی خود را به صورت حضوری به یکی از شعبه های این رستوران تحویل دهند.