با نگاهی به آمار سرطانها از جمله سرطان خون، درمی یابیم که خوشبختانه بهبودی در بیماران مبتلا به این بیماری ها بیشتر شده است، البته دوره درمان بیماری های سخت، طبعا کوتاه نخواهد بود.  بر اساس گزارش کنگره سرطان، هر ساله بر میزان ابتلا به سرطان در جهان دو برابر افزوده می‌شود و تا سال ۲۰۲۰ میزان موارد جدید ابتلا به سرطان حدود ۲۰ میلیون نفر خواهد بود. افزایش سرطان تحت تاثیر بالا رفتن میزان امید به زندگی، آلودگی محیط زیست و استرس است. این گزارش هم چنین نشان می دهد نرخ ابتلا به سرطان در کشورهای ثروتمند و پردرآمد جهان نسبت به کشورهای کم درآمد بسیار بالاتر است. به نظر می رسد نرخ چاقی و میزان مصرف مشروبات الکلی در این کشورها بسیار بالاتر است و در عین حال مردمانشان فعالیت بدنی کافی ندارند، البته از سوی دیگر باید به پیشرفته تر شدن تجهیزات تشخیص بیماری در این کشورها نیز اشاره کرد که باعث می شود برخلاف کشورهای فقیر و کم درآمد تعداد بیشتری از سرطان ها شناسایی و تحت درمان قرار بگیرند.

بیشتر از ۱۰۰ نوع سرطان شناخته شده است که می تواند هر جایی از بدن را درگیر نماید.

پنج نوع سرطانی که سبب بیشترین مرگ و میر می شوند به ترتیب فراوانی عبارتند از: ریه، معده، کبد، روده و مری.

در کل دنیا، پنج نوع سرطانی که در زنان سبب مرگ می شوند به ترتیب فراوانی عبارتند از: پستان، ریه، معده، روده و رحم. البته در کشورهای پیشرفته سرطان رحم در ابتدای این فهرست قرار دارد.

شایع ترین سرطانها مانند پستان، رحم و روده اگر به موقع تشخیص داده شوند قابل درمان هستند.

بیشتر از ۳۰ درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند. با عدم مصرف سیگار، داشتن رژیم سالم، فعالیت فیزیکی و زیاده روی نکردن در مصرف الکل ابتلای سرطان کاهش می یابد.

با نگاهی به این حقایق می توان دریافت که با فراهم کردن زندگی سالم، می شود از ایجاد سرطان پیشگیری کرد و نیز با تشخیص زودرس آن به راحتی بر آن پیروز شد.

بیمه بیماری های سخت، به صورت دوره های ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۶۵ و همچنین ۷۵ و ۱۰۰ سالگی به فرد بیمه شده عرضه می شود. در نمونه کاملتری، فرد بیمه شده می تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نماید.

آمارها بسیار گویا هستند در امریکای شمالی از هر ۸ نفر یک نفر دچار سرطان می شود و همانطور که به تازگی هم در رسانه ها اعلام شد از هر ۲ نفر یک نفر در دوران زندگی خود بیماری سخت را تجربه می کند.

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com