شهروند- روز یکشنبه ۲۹ اپریل ۲۰۱۸ کمپین مبارزات انتخاباتی دکتر مریدی گشایش یافت. در این مراسم که با استقبال هواداران و ساکنان حوزه انتخابی دکتر مریدی مواجه شد، چند تن از نمایندگان استانی و فدرال نیز برای اعلام پشتیبانی از این کمپین حضور داشتند. از آن جمله می توان از حضور مایکل چان (نماینده  مجلس استانی و وزیر بازرگانی بین المللی انتاریو)، استون دل دوکا(نماینده مجلس استانی و وزیر رشد و توسعه ی اقتصادی انتاریو)، هلنا جکسزک(نماینده مجلس استانی و وزیر بهداشت و مراقبت طولانی مدت انتاریو)، علی احساسی(نماینده ی لیبرال مجلس فدرال از حوزه ی ویلودیل)، برندا حوگ (عضو شورای شهر ریچموندهیل)، کارن سیلویتز(عضو شورای شهر ریچموندهیل)، ساندر سینگ) عضو شورای شهر وان) ، و نماینده ی سابق سرکیس آسادوریان نام برد.

مرجان مریدی نامزد شورای شهر از منطقه ریچموندهیل در انتخابات گذشته و دختر دکتر مریدی با خوش آمدگویی مراسم را افتتاح کرد.

دکتر مریدی طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حضار گفت که به کمک تیم مجرب و پرانرژی و نیز پشتیبانی ساکنان حوزه ی انتخاباتی اش از برنامه های حزب متبوعش (لیبرال)، این بار هم می تواند پیروز شود و در خدمت مردم قرار گیرد.

لازم به یادآوری ست که دکتر مریدی در حوزه انتخابیه خود، و در بین هم حزبی هایش و نیز جامعه ایرانی کانادایی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و این برای بار چهارم است که در انتخابات شرکت می کند.

شهروند برای دکتر مریدی و تیمش آرزوی موفقیت دارد.

گزارش ویدیویی شهروند از بهرنگ رهبری را در زیر ببینید.

آغاز به کار کمپین انتخاباتی دکتر رضا مریدی در ریچموندهیل