شهروند- کیتلین کافلین  از سندروم ویلیامز رنج می برد. این بیماری یک بیماری ژنتیکی است که روند رشد مغز و بسیاری از اعضای بدن را کند کرده و یا متوقف میکند. افراد مبتلا به این سندروم ماهیچه های بسیار ضعیفی دارند و در اغلب موارد از نارسایی های قلبی رنج می برند. کیتلین به دلیل ابتلا به این سندروم بسیار تنهاست و هیچ کس او را به مهمانی و یا تولدی دعوت نمی کند و تقریبا هیچ دوستی ندارد. او فردا چهارشنبه ۱۸ ساله می شود و مادرش برای تولد او هدیه ی ویژه ای را در نظر گرفت. او ماهها پیش در فضای مجازی صفحه ای را به کیتلین اختصاص داد و از مردم و افراد مشهور خواست تا برای دخترش کارت تبریک بفرستند تا در روز تولدش احساس خوبی داشته باشد. یکی از افرادی که به این دعوت پاسخ داد جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بود.

سپس مادر کیتلین تصمیم گرفت تا برای دخترش یک مهمانی Un-Birthday بگیرد به این معنی که از تمام کسانی که فرزندانشان به دلایل ویژه نمی توانند در مهمانی ها شرکت کنند دعوت کرد تا روز یکشنبه به پارک Mohawk در برنت فورد انتاریو رفته و به بهانه ی تولد کیتلین این کودکان را باهم آشنا کنند. صدها نفر به این دعوت پاسخ دادند و روز یکشنبه به تولد کیتلین رفتند.

این اتفاق آغاز یک جنبش برای افرادی است که به دلایل ویژه ای تنها هستند و نیاز دارند تا مورد توجه قرار گرفته و کسی به آنها محبت کند. این مهمانی بهانه اش تولد کیتلین بود اما در واقع گردهمایی بود برای آشنایی و دوست یابی که با استقبال بسیاری از مردم مهربان کانادا روبرو شد.