شهروند- دیروز پنج شنبه بر اساس آنچه “اطلاعات تأیید نشده” خوانده شد پلیس تورنتو تمام روز در نزدیکی برج “سی ان” مستقر شدند و در اشکال مختلفی به بررسی محل و پیشگیری از خطر احتمالی پرداختند. بر اساس گزارشات داخلی پلیس، چهارشنبه شب پلیس تورنتو به اطلاعات قابل اعتمادی دسترسی پیدا کرد که نشان می داد احتمال حمله ی خودرو در حوالی برج CN در دان تاون تورنتو وجود دارد.

 

به همین منظور و برای مقابله با این حمله ی احتمالی که جزییات آن در اختیار عموم قرار نگرفت پلیس تورنتو برخی از خیابان های منتهی به برج را بست و به گشت زنی و بررسی هرگونه رفتار مشکوک در این منطقه پرداخت.

در واکنش به این اتفاق، جان توری شهردار تورنتو و داگ فورد نخست وزیر انتاریو اعلام کردند که از این تهدید احتمالی آگاهند  و به دقت شرایط را تحت کنترل دارند و از نزدیک شرایط را بررسی می کنند.

همچنین نیروهای پلیس نواحی دیگر تورنتوی بزرگ نیز اعلام کردند که از این احتمال باخبر هستند و برای هرگونه کمک و همکاری با پلیس تورنتو آماده هستند.

پلیس تورنتو اما به مردم این اطمینان را داد که همه چیز تحت کنترل است و اعلام کرد که مردم می توانند مانند روزهای عادی در این مسیر تردد کنند و نگران هیچگونه اتفاقی نباشند. تمامی مغازه ها و مراکز تفریحی وتوریستی در این محله تمام روز باز بودند و فعالیت می کردند.