شهروند- اولین فاحشه خانه ی عروسکی در آمریکای شمالی در تورنتو کانادا درتاریخ ۸ سپتامبر افتتاح خواهد شد. این فاحشه خانه که توسط کمپانی سازنده ی عروسک های مخصوص این کار، به نام Aura Dolls ، مدیریت می شود قرار است در نزدیکی تقاطع یانگ و شپرد و در محیطی که به گفته ی مدیریت این فاحشه خانه در آن حریم خصوصی افراد رعایت می شود، باز شود. بسیاری از شهروندان تورنتو  و نمایندگان شهری از شنیدن این خبر برانگیخته و به آن واکنش نشان داده اند. یکی از نمایندگان پارلمان منطقه ی ویلودیل می گوید که تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته است تا این اتفاق نیفتد.

 

در این فاحشه خانه از عروسک های سیلیکونی استفاده می شود که به گفته ی مدیریت آن با توجه به تمام استانداردهای زیبایی در جهان ساخته شده اند و به مشتریان این امکان را می دهند که فانتزی را که در خانه شان تجربه نمی کنند در این مکان به دست آورده و از آن لذت ببرند.

بسیاری از مخالفان این طرح می گویند که باز شدن چنین مکانی باعث خواهد شد که استانداردهای زیبایی غلط در جامعه رواج یابد و زنان تنها با آن استانداردها سنجیده شوند. رواج این استانداردهای غلط باعث ایجاد مشکلات فراوانی در روابط افراد در دراز مدت خواهد شد. همچنین بسیاری معتقدند که چنین محلی نشان بارز نگاه جنسیتی به زنان است و نباید در تورنتو و در هیچ کجای دنیا وجود داشته باشد. مشتریان می توانند با پرداخت هزینه های مختلفی  در همان مکان از این عروسکها برای رفع نیاز جنسی شان استفاده کنند و باید در استفاده از این عروسک ها تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند.